2011. február 15., kedd

Új jövevény - Hanato Kobato és Ioryogi-san - Pinky

Wááá, és megérkezett! *-* Köszönet érte Morigan-nak, akitől megvehettem. ^^ Féltem, hogy nem fog megérkezni, mert az egyik szoknyám is késik, amit rendeltem, de végre itt van. ^^ Nagyon remegett ám a kezem, amikor kibontottam a dobozkát. Nem tudtam elképzelni, hogy élőben milyen lehet, de egyszerűen csodálatos! ^^ Oké, nem olyan figura, amikhez szokva vagyok, hanem sokkal aranyosabb! ^^ Így meglett az első Pinky figurám is. Már régebben is nézegettem a Pinky figurákat, viszont egyik sem fogott meg annyira. Viszont miután megnéztem a Kobato című animét és az egyik kedvencemmé vált, egyértelmű volt, hogy nekem ez a verzió is kell. S nem csalódtam, mindig is imádtam ugyanis a szívem mélyén ezeket a sok kiegészítős figuszokat is. :3

A doboz hátulja:

Elképesztő, hogy mindene milyen részletes, a kis táskát még ki is lehet nyitni. ^^ S a sérülése nem feltűnő, a táskát amúgy is mellé rakom és nem a kezébe. :)

A csöpp Ioryogi-san a galambos tatyóban:

Ioryogi-san és a konpeito-s üvegecske:

Talpazata és a kistáska, amin szintén rajta van a galambos matrica:

Egyik ruhája:

Másik ruhája (a hozzátartozó kalapot nem fotóztam le):

S most így áll a vitrinemben a többi figura között: ^^

Wááá, úgy örülök neki, tényleg annyira aranyos figura! ^^

1 megjegyzés:

Morigan írta...

Csak most találtam az oldaladra. :D Jók lettek a képek.^^ Üdv! Morigan